středa 7. června 2017

Konečně čas na čtení...OPRAVDU!

Vím, že jsem tu slibovala recenze na dost knih (mezi nimi i tolik populární série ACOTAR), ale život vysokoškoláka není vůbec jednoduchý. Navíc, když ten vysokoškolák chce stipendium za průměr.

Ale mám dobrou zprávu - od konce května 2017 jsem Bc., což znamená, že jsem ready číst všechny koupené knížky, které jsem nepřečetla. Plus si koupit další a číst a číst (plus k tomu brigádničit). Ale od září, pokud všechno vyjde podle plánu, chci nastoupit na navazující studium Anglická filologie na UPCE. Takže uvidíme.

Stoh Knih, Vintage Books, Kniha, Knihy, Staré


Ochutnávka mého to-read listu:
12 Years a Slave
A Court of Wings and Ruin
The Wind-up Bird Chronicle
The Vegetarian
Throne of Glass série
Dream House
a další


Dále bych byla ráda, kdybych dočetla sérii od Zoë Sugg Girl Online - první knihu jsem četla a jsem zvědavá, jestli se kvalita přeci jen trochu zvedne.

Každopádně se chci také věnovat asijské literatuře a už jen čekám na (kromě the Vegetarian zmíněné výše) na knihu Native Speaker, na kterou bych mohla psát i diplomovou práci. Musím ale uznat, že se můj rozhled značně ozšiřuje. Přemýšlím i o dalších klasikách (převážně anglických), ale nebráním se prakticky ničemu... asi jen nechci zamilovaný trojúhelník.

Snad se ke všemu dostanu a bude mě to bavit a pak sepíšu alespoň malou recenzi, nebo dokonce plnohodnotnou recenzi. Nevím, jestli bych sem občas hodila i tip na nějaký méně známý film nebo seriál. To je zatím ještě ve hvězdách.

Ke všemu mě ještě napadlo sepsat takový deníčkový příspěvek týkající se studia na UPCE, konkrétně Anglický jazyk pro odbornou praxi. Stále ale platí, že se stačí na cokoliv zeptat v komentáři a já odpovím, klidně i na e-mail (pokud jej poskytnete).

Kniha, Čtení, Klídek, Šeřík, Banky, Starý

0 postřehů:

Okomentovat

Píše Paffy 2013 NEKOPÍRUJ!!!. Používá technologii služby Blogger.

© Knihy nadevše!, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena